ツکد فاویکن عاشقانهツ

> وقتی قهر میکنی...

╬♥═╬عآشـ❤ـقــآنـــهـ هـــآ╬♥═╬

عــآشــقـــانــه هـــایـــم تـــمــامـــی نـــدارنــد وقـــتـــی تــو بــهـــتـــریـــن اتـــفـــاق زنـــدگـــیـــم هـــســـتـــی...

وقتی قهر میکنی...


 وقتی قهر میکنی با کلی دلخوری میری رو تخت دمر ولو میشی

چند لحظه بعد که ی دست مردونه ی گرم میشینه رو شونه هات ...

ی صدای مردونه میگه:

باز قهر کردی زندگیه من ؟؟محل نمیزاری ..

شونه هاتوماساژ میده اروم اروم میگه:

من ک گفتم ببخشید ..ببین منو؟!!

توکه میدونی من طاقت ندارم ی لحظه چشماتو نبینم ...

تو که میدونی نفسم و نفس تو

دولا میشه گردنتوبوس میکنه

دم گوشت میگه:اگه آشتی کنی پاستیل خریدماااا

پاستیل خرسی بهت میدم همشم واسه خودت

قند تو دلت آب میشه

برمیگردی نگاش میکنی

میگه:کی بامن قهر بود؟؟؟!!زندگیم؟!!

ی لبخند کوچولو میزنه و قلقلکت میده جوری که از خنده بلند شی

بپری بغلش و محکمممممم محکمممم بغلش کنی بگی عاشقتم

بگه:کوچولوی من دیوونتم ....

دست کنه تو جیبش پاستیلو دربیاره

بازش کنه اولیشو خودش بزار دهنت

بعد بوست کنه و بگه قهرتم دوست دارم...

 


نظرات شما عزیزان:

صدیقه عبدی اذر
ساعت18:35---3 فروردين 1394
خیلی قشنگ بود این متن ابجی جونم خیلی.........
پاسخ:فدات


فاطمه لئوB
ساعت21:05---28 اسفند 1393

سلاااام!!!چطوری رفیق؟؟؟بالاخره اومدم ببخشید دیر شد
وبت رمانتیک و عاشقانه ست...از این به بعد بیشتر بهت سر میزنم منتظرم باش خخخ...
پاسخ:سلام فاطی جون جون جونی

مرسی عزیزم،باشه حتما لعو خانوم!!چشمک



ارتی خانوم
ساعت20:17---22 اسفند 1393

سلام اجی جون..وبلاگت خیلی قشنگه.

موفق باشی و شاد
پاسخ:بوسه



NaRgeS
ساعت17:20---22 اسفند 1393
hameye matlabato khundam ali bud...!
پاسخ:مرسی عزیز دلم


فاطیما
ساعت16:33---21 اسفند 1393
وب زیبایی داری

الی
ساعت19:53---17 اسفند 1393

اوه اوه ترکوندیا اباجی
منم سر زدم اجی جون موفق باشی
خوشحال می شم لینکم کنی
پاسخ:مرسی عزیز دلم 

باشه،حتما



صدیقه عبدی اذر
ساعت0:11---16 اسفند 1393
سلام ابجی جونم!!وبت واقعا عالیه مطلابت ادمو جذب میکنه !! دلتم ک دیگه کشته منو از بس ک احساساتی هستی!!اهنگتم لایک داره!!
پاسخ:سلام گلم،مرسی اجی خوشگلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 10 اسفند 1393برچسب:, ساعت 10:13 توسط khadijeh